piątek, 22 stycznia 2016

44# Koreczki z pomidorkami, ogórkiem i mozzarellą

Coś na szybko, coś na pysznie, coś co cieszy oko :)

Składniki:
- kubeczek mini mozzarelli z ziołami ZOTT
- 1 zielony ogórek
- opakowanie pomidorków koktajlowych lub tych o troszkę większych dostępnych w Biedronce.

1. Mozzarellę przelewamy na sitko. Pomidorki myjemy.
2. Ogórka myjemy. Obieraczką do warzyw robimy jedno pociągnięcie wzdłuż i pierwszy plaster (sama skórka) wyrzucamy. Kolejne odkładamy na bok ja z ogórka zrobiłam kwadrat-plastry robiłam tylko do pojawienia się nasion, następnie odwracałam ogórek.
3. Pomidorka nakłuwamy na wykałaczkę, kolejnym krokiem jest owinięcie mozzarelli-z jednego plasterka owiniemy 2 kuleczki wiec przecinamy plasterek na pół. Zaczynamy owijać od tej przeciętej strony wtedy nie będzie ona brzydko odstawać. Nabijając musimy pamiętać aby najpierw nabić koniec ogórkowego paseczka, który będzie dociśnięty do pomidorka wtedy nie będzie się rozwijał. ;)

MAŁA RADA: Jeśli użyjemy koktajlówek do naszych koreczków możemy dodać oliwki-w mojej wersji już się nie zmieściły :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz